Szybkie i bardzo smaczne danie na sobotę


Piękny  październikowy, już nieco uspokojony, Bałtyk 

Nie wiem jak Wy, ale ja nie lubię długo stać w kuchni w sobotę. Dzisiaj mieliśmy bardzo intensywny dzień,  który ja zaczęłam razem z ogdłosem wpadającej gazety, czyli o godzinie 5:30. Oczywiście już nie zasnęłam mimo usilnych starań. Ale dzięki temu wybrałam się na całkiem udane zakupy, i co najważniejsze - bez osób towarzyszących ;)
Potem byliśmy w cyrku,
 ale takim w którym dzieci mogły poskakać, obejrzeć mrożące krew w żyłach akrobacje ;)  i najeść się popcornu i waty cukrowej. Ponieważ moje dziecko specjalizuje się w rzucaniu kamieniami do wody,  musieliśmy jeszcze pojechać na plażę.



Dlatego dzisiaj obiad był prosty, szybki i bardzo smaczny.


Makaron z wędzonym na ciepło łososiem, szpinakiem i śmietaną.

Składniki (2 głodne osoby)

200g łososia wędzonego na ciepło
100g mrożonego szpinaku
1 cebula
200ml śmietanki 30%(czasami można zaszaleć)
sól i biały pieprz do smaku
makaron, jaki chcecie około 250g



Przygotowanie
Zagotować osoloną wodę na makaron i dodać makaron i gotować zgodnie z instrukcją na opakowaniu.  Kiedy makaron się gotuje, my w tym czasie przygotowujemy sos.
Cebulkę pokroić w drobną kostkę i zeszklić na oleju, dodać mrożony szpinak. Po kilku minutach wlać śmietanę, kiedy wszystko zacznie się gotować dodać pokrojoną w kawałki rybę, wymieszać. Gotować przez kilka minut. Gotowe!



Komentarze

Popularne posty