Premiera!




Premiera mojej książki Finlandia. Sisu, sauna i salmiakki już dzisiaj!

Wczoraj odbyło się przedpremierowe spotkanie w Gdyni zorganizowanie przez Smakuj Świat w restauracji On/Off, która na ten specjalny dzień przygotowała potrawy kuchni fińskiej. Dodatkowo goście mogli spróbować ukochanych przez Finów specjałów prosto z Finlandii - chleba żytniego, cukierków lukrecjowych, cukierków salmiakki oraz czekoladek. Dziękuję bardzo wszystkim za zorganizowanie spotkania oraz za bardzo miłe przyjęcie.

Jutro spotkanie w Warszawie:
Księgarnia Autorska Złote Tarasy
godzina 18.00
Zapraszam!


Finlandia. Sisu, sauna i salmiakki to wprowadzenie, albo wstęp do Finlandii, każdy z poruszanych przeze mnie tematów można pogłębić i rozwinąć na osobne książki.




W książce nie mogło zabraknąć kilku najważniejszych przepisów kuchni fińskiej!

Komentarze

  1. Witam. Przeczytałem, a w zasadzie pochłonąłem książkę kilka minut temu w dwa wieczory. Dosłownie. Gratuluję lekkiego, zachęcającego do czytania pióra i trafnych spostrzeżeń. Nie byłem w Finlandii nigdy, ale po lekturze Pani książki czuje się zachęcony by tam pojechać. Nie wiem czy to nastąpi, ale tak czy inaczej cieszę się że mogłem udać się w tamtejsze zimne rejony z pomocą książki "Finlandia. Sisu, sauna i salmiakki". Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i bardzo się cieszę, że się podobało i że wzbudziłam zainteresowanie Finlandią. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Pytania , na które nie znałam odpowiedzi i odpowiedzi na pytania, których jeszcze nie zdążyłam zadać ,zawarte są wszystkie w tej jednej książce !
    Wyrazy uznania i podziwu za tą wiedze ,która przekazałaś.
    Jestem syta ....
    Pozdrawiam Paulina ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie słucham książki w formie audiobooka i rośnie mój apetyt na podróż do Finlandii. Dziękuję za tę książkę, to moje wytchnienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa i bardzo się cieszę, że dzięki książce apetyt na Finlandię rośnie :-)

      Usuń
  4. Wybieramy się do Finlandii za 2 tygodnie i mam nadzieję że do tego czasu nie skończę czytać Pani książki, bo wyobrażam sobie dzisiaj siebie siedzącego z rodziną gdzieś nad malowniczym jeziorem, z Pani książką w ręce 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i mam nadzieję, że podróż do Finlandii w obecnej sytuacji się uda. Życzę wielu przyjemnych chwil nad fińskimi jeziorami.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty